Taxijakt Signup

Sign up and start making money!

Let’s get started

 

More orders

More orders instead of waiting

No fixed fees

Taxijakt only charges a small commission from each booking

Transparent conditions

Simple rules, minimum conditions, without unnecessary contracts

You work whenever you want

You decide when you want to work

You know everything in advance

You know where your customer is and where he wants to go and how much he will pay in advance

Easy&Simple App

Taxijakt Driver app is extremely easy to use

FAQ

Vad är Taxijakt?

Taxijakt är en förmedlingstjänst som samarbetar med många olika åkerier, för att kunna erbjuda våra kunder taxi för ett billigt fast pris.

Vad kostar det att ha Taxijakt varje månad?

Hos Taxijakt finns det inga fasta avgifter, alltså ingen månads kostnad! Ni betalar endast 15% för de köruppdrag där betalning sker i bilen och 18% för kontokörningar.

Vid frågor eller funderingar vart vänder man sig?

Ni kan komma i kontakt med vår Åkeriservice genom att klicka här! (länk till helpdesk)

Vart finns Taxijakts kvalitets policy?

Vår kvalitetspolicy finner ni i vår förar applikation under – Meny -Policy. Vi uppmanar alla till att noggrant läsa igenom vår policy.

Hur lång tid det tar det innan man får svar om registeringsansökan blivit godkänd eller inte?

Vi försöker att behandlar er ansökan inom 24 timmar på vardagar. När er ansökan granskats kommer vi att återkomma med yttligare besked till den e-post adress som angivits i er ansökan.

När sker utbetalningarna hos Taxijakts?

Utbetalningarna sker den 10:e och 25:e varje månad.

Var lämnar man in kvarglömda föremål?

Curabitur arcu erat, accumsan id imperdiet et, porttitor at sem. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla porttitor accumsan tincidunt. Donec sollicitudin molestie malesuada. Pellentesque in ipsum id orci

Hur lång uppsägningstiden har?

Taxijakt har ingen uppsägningstid då vi inte tar några fasta månadskostnader, ni betalar alltså bara för de köruppdrag ni väljer att utföra.

Vart rapporterar man felaktigheter som till exempel priser .m.m?

Ni kan komma i kontakt med oss genom att klicka här! (länk till helpdesk)

Hur lång tid tar det innan man får svar ifrån helpdesk?

Vi försöker alltid att besvara ert ärende inom 24 timmar på vardagar. Observera att ekonomifrågor kan ibland ta längre tid att svara på!